آدرس یوسف آباد (تهران ،میدان سلماس ، ضلع شرقی میدان،پلاک 21،واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی)

ویژگیهای کاشت و پیوند مو

ویژگیهای کاشت و پیوند مو

فهرست مطالب

ویژگیهای کاشت و پیوند مو

موهایی که در نواحی کناره‌ها و بخش تحتانی پشت سر موجود هستند، در اکثر افراد دارای ماهیت دائمی و مقاوم در برابر ریزش هستند. حتی در موارد پیشرفته‌تری از آسیب موی مردانه، موهای این نواحی همچنان باقی می‌مانند.

در روش کاشت مو طبیعی، پیازهای مویی که برداشت می‌شوند، به قسمت‌هایی از سر که کم مویی دارند یا بدون مو هستند، منتقل می‌شوند. در این جابجایی، خصوصیات پیازهای مو همراه با آنها منتقل می‌شود. بنابراین، موهای دائمی همچنان به صورت دائمی و بدون ریزش باقی می‌مانند.

در فرایند کاشت مو، موهای دائمی دوباره در نواحی که مو در آنجا نازک شده یا ریخته است، گسترش می‌یابند. در واقع، هیچ موی جدیدی اضافه نمی‌شود؛ بلکه موهای موجود به محل‌های دیگری منتقل می‌شوند.

ترميم مو


ترمیم مو یک روش است که به افراد امکان می‌دهد بدون نیاز به جراحی و صبر طولانی برای اثر دارو، در مدت زمان کوتاهی به ظاهر قبلی خود بازگردند و موهای پرپشت، زیبا و طبیعی داشته باشند.

مزایای روش ترمیم عبارتند از:

  • در سیستم ترمیم مو، تارهای موی طبیعی به صورت ثابت و بدون نیاز به جراحی یا تزریق در پوست سر قرار می‌گیرند.
  • ترمیم مو هیچ محدودیتی در زندگی روزمره فرد ایجاد نمی‌کند و فرد از روز اول می‌تواند به فعالیت‌های روزمره مانند استحمام، ورزش، شنا و غیره بپردازد.
  • پس از استفاده از روش ترمیم مو، نیازی به استفاده از شامپوهای ویژه نیست و ترمیم مو هیچ محدودیتی در استفاده از محصولات آرایشی مانند ژل مو، سشوار و حتی حالت دهنده مو ایجاد نمی‌کند.
  • ترمیم مو روشی بسیار خوب برای افرادی است که قادر به کاشت یا پیوند مو نیستند، مانند افراد مبتلا به انواع آلوپسی، بیمارانی که تحت درمان‌های شیمیایی قرار دارند، افرادی که دارای شکستگی یا آسیبی در پوست سر هستند که در آن منطقه امکان رشد مجدد مو وجود ندارد، و افرادی که ریزش موهای سر آنها به حدی بوده که تراکم مورد نیاز را ندارند.

مشاوره رایگان
× مشاوره در واتساپ