آدرس یوسف آباد (تهران ،میدان سلماس ، ضلع شرقی میدان،پلاک 21،واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی)

لاغر و کوچک کردن دائمی ران با لیپوساکشن،لیپوماتیک و جراحی لیفت

فهرست مطالب

حفظ ران‌های صاف و خوش‌تراش یک وظیفه چالش‌برانگیز است. برای افرادی که چربی اضافی روی ران‌هایشان متمایل به انباشت شده و مقاومتی در برابر ورزش و رژیم غذایی لاغری نشان می‌دهد، روش‌های زیبایی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک مناسب هستند. اما برخی از افراد علاوه بر چربی اضافی، با مشکل شل شدن و افتادگی پوست ران نیز روبرو هستند. در این حالت، راه‌حل مناسب لیفت ران است. تخصصی‌های ما قادرند پوست اضافی بخش بالای پا را بالا ببرند و با استفاده همزمان از لیپوساکشن، چربی اضافی باقی‌مانده را هم از بین ببرند. این روش بهبود زیبایی و تناسب اندام بیماران را با داشتن ران‌هایی زیبا، سفت و خوش تراش‌تر فراهم می‌کند.

 

اگر از شکل پا و ران خود راضی نیستید و از وجود چربی اضافی و پوست شل و افتاده در این بخش‌ها ناراحت هستید، عمل لیفت ران و لیپوساکشن یا لیپوماتیک می‌تواند نگرانی شما را درباره تناسب اندام برطرف کند. متخصصین کلینیک زیبایی رازی معتقدند که این عمل‌ها روش‌هایی فوق‌العاده برای بهبود تناسب اندام به شمار می‌رود و ظاهر نازیبای ناشی از افتادگی پوست و انباشته شدن چربی در اطراف ران و لگن را بهبود می‌بخشد.

اگر مطمئن نیستید که متقاضی مناسبی برای این عمل‌ها محسوب می‌شوید، متخصصین ما آماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند. متخصصین مجرب ما همواره بهترین روش را با توجه به شرایط شما پیشنهاد می‌کنند تا در نهایت از نتیجه عمل رضایت کامل داشته باشید. برای مشاوره درباره این روش درمانی و مراحل انجام آن یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌‌های  0218833325902188334029 تماس حاصل نمایید.

لاغر کردن ران


نیاز به درمان بخش داخلی و خارجی ران عمدتاً به دلیل لاغری و شل شدن پوست در این منطقه وجود دارد. درمان این مناطق به دلیل دو عامل رایج ضروری است. اولاً، چاقی اغلب به دلیل عوامل وراثتی اتفاق می‌افتد و ران‌ها در دوران بلوغ به طور چشمگیری بزرگتر می‌شوند. دوماً، پس از بارداری، چربی بسیاری در ناحیه ران انباشت می‌یابد. روش‌هایی مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت ران نتایج بسیار مطلوبی در زمینه زیبایی و کاهش اندازه ران به ارمغان می‌آورند و شکل آن‌ها را بهبود می‌بخشند.

 متقاضی مناسب عمل کوچک کردن ران


افراد دارای شرایط زیر بهترین متقاضیان عمل زیبایی لیفت و کوچک کردن ران محسوب می‌شوند:

  • افرادی که ترک‌های پوستی روی رانشان دیده می‌شود یا خاصیت ارتجاعی پوستشان کاهش یافته است.
  • متقاضیانی که به تازگی وزن زیادی کم کرده‌اند و در امتداد ران یا لگن با افتادگی پوست مواجه شده‌اند.
  • افرادی که رانشان علی‌رغم ورزش کردن همچنان شل است.
  • افرادی که با مشکل شل شدن ران روبرو هستند، اما اگر ران را با دست بالا نگه دارند، به نتیجه دلخواه می‌رسند.
  • مراجعینی که چربی انباشته شده در ران‌ها یا اطراف لگنشان با ورزش کردن یا رژیم غذایی لاغری از بین نمی‌رود.

روش‌های لاغر کردن ران


لیپوساکشن ران

افتادگی و چاق شدن بخش خارجی ران بانوان نتیجه جمع شدن چربی در این قسمت است. بنابراین با تخلیه چربی اضافی می‌توان ران را لاغر کرد تا از جلو یا عقب به نظر خوش‌تراش و زیبا برسد. این تغییر بهبود چشمگیری را در تناسب اندام ایجاد می‌کند.

روش درمان

جراح برای انجام لیپوساکشن برش ظریفی را در پوست، معمولاً داخل یا نزدیک چین باسن یا در محل زخم قبلی ایجاد می‌کند، سپس لوله باریکی به نام کانولا را وارد ناحیه چربی می‌کند و با استفاده از آن توده‌های چربی را متلاشی می‌کند تا پیکرتراشی ناحیه درمان انجام شود و تناسب دلخواه برقرار گردد. چربی اضافی به کمک مکش با فشار بالا تخلیه می‌شود، بدون این که کوچکترین آسیبی به پوست، ماهیچه‌ها، عصب‌ها و رگ‌های خونی برسد. بخش اعظم کبودی و ورم ظرف سه هفته از بین می‌رود. جراح برای تسریع فرایند التیام و کاهش دادن احتمال بروز عوارض پس از عمل از بیمار می‌خواهد تا فعالیت‌های سبک را در اولین فرصت شروع کند.

لیپوماتیک ران

لیپوماتیک را می‌توان به منظور لاغر کردن تقریباً هر نقطه از بدن، از جمله پا، باسن، لگن و ران انجام داد. لیپوماتیک که تکنیکی جدید و منحصر به فرد است که نسبت به لیپوساکشن قدیمی ملایم‌تر است و دوران بهبود سریع‌تر و کبودی کمتری دارد ، مقرون به صرفه میباشد .

روش درمان

جراح پیش از مکش مایع مخصوصی را در ناحیه درمان تزریق می‌کند که باعث سفت شدن یا ورم کردن آن می‎شود. به این ترتیب چون می‌توان مقدار زیادی چربی را با وارد کردن حداقل آسیب به بافت‌های اطراف خارج کرد، بهترین نتیجه ممکن با پشت سر گذاشتن کوتاه‌ترین دوران بهبود به دست می‌آید. چون مایع تزریق شده حاوی داروی بی‌حسی است، بیمار ناراحتی کمتری را پس از عمل تحمل می‌کند.

لیفت ران و پا

جراح در عمل لیفت ران و پا می‌تواند چربی و پوست اضافی را فقط از ران بردارد. این عمل زیبایی ران انتخابی مناسب برای افرادی برخوردار از تناسب اندام و سلامت عمومی مناسب است که چربی یا پوست اضافی در ران، به ویژه اطراف بخش بالای ران و لگن دارند. به کمک این جراحی می‌توان ناحیه‌های شل و چاق ران را نیز درمان نمود.

عمل لیفت ران

جراحی لیفت ران یک روش نسبتاً ساده در زمینه جراحی زیبایی است. در جلسه مشاوره قبل از عمل، بیمار با جراح پلاستیک عمومی برای بحث دقیق درباره اهداف و نیازهای خود از این روش زیبایی مشاوره می‌کند و جراح نیز روش‌های جراحی پلاستیک را توضیح می‌دهد. اغلب این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود، بنابراین بیمار برای مشاوره باید به تخصص بیهوشی مراجعه کند.

جراح در اکثر موارد یک برش در طول بخش داخلی یا خارجی ران ایجاد می‌کند و آن را تا منطقه چین باسن بالا بالا می‌برد. سپس بافت و پوست اضافی را برداشت می‌کند و دو سر پوست باقیمانده را به هم متصل و محکم می‌کند. اگر لیپوساکشن همزمان با لیفت ران انجام شود، مقداری از چربی نیز جدا شده و از بین می‌رود. مدت زمان کلی عمل لیفت ران به میزان پوست و بافت اضافی موجود، معمولاً چند ساعت طول می‌کشد. البته، اگر لازم باشد پوست شل و افتاده بیشتری برداشته شود، مدت زمان عمل نیز بیشتر خواهد بود.

پس از درمان

بیمار پس از جراحی مدتی در بیمارستان می‌ماند تا اثر داروی بیهوشی از بین برود، کاملاً به هوش بیاید و آماده ترخیص شود. جراح زیبایی دستورات لازم در خصوص مراقبت پس از عمل را به بیمار ارائه می‌دهد و وقتی را برای مراجعه مجدد بیمار به منظور بررسی روند کلی بهبود تعیین می‌کند. نتایج لیفت ران تقریباً بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. با این حال چند ماه طول می‌کشد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

هزینه جراحی کوچک کردن ران


هزینه عمل‌های لاغر کردن ران متغیر است و به عامل‌های متفاوت و حق‌الزحمه جراح بستگی دارد.

مشاوره رایگان
× مشاوره در واتساپ