آدرس یوسف آباد (تهران ،میدان سلماس ، ضلع شرقی میدان،پلاک 21،واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی)

بزرگ کردن باسن با تزریق چربی،عوارض پروتزباسن

فهرست مطالب

تزریق چربی به باسن یک روش برای بزرگ کردن و بهبود فرم باسن است که باعث افزایش اندازه و بهبود شکل آن می‌شود. این روش باعث می‌شود باسن با سایر قسمت‌های بدن تناسب بیشتری پیدا کند و شکلی جذاب و برجسته داشته باشد. برای بزرگ کردن باسن با استفاده از تزریق چربی، ابتدا چربی از مناطق دیگری از بدن مانند پشت، شکم، باسن و ران‌ها با استفاده از ليپوساكشن جمع‌آوری می‌شود. سپس سلول‌های چربی تصفیه شده و تنها بافت بهترین برای تزریق به باسن در عمق‌های مختلف استفاده می‌شود تا شکل و حسی طبیعی ایجاد شود. نتیجه نهایی این روش، باسنی گردتر و پرتر است. بزرگ کردن باسن با تزریق چربی یک روش ایمن و مؤثر است که از بافت بدن خود بیمار استفاده می‌کند. این روش، روشی ایمن و موثر است که نتایج زیبا و با دوامی ایجاد می‌کند.

داشتن باسن صاف مانع از برخورداری شخص از انحناهای دلخواه بدن می‌گردد. برای بسیاری از زنان، داشتن یك باسن فرم دار و برجسته از طریق رژیم غذایی و ورزش غیرممكن است. بهبود سایز و فرم باسن علاوه بر بهبود ظاهر موجب افزایش اعتماد به‌ نفس شما نیز می‌گردد. اگر به دنبال بهبود سایز، فرم و ظاهر كلی باسن خود هستید، متخصصین کلینیک زیبایی رازی پس از بررسی شرایط شما، درمان بزرگ كردن باسن با تزریق چربی را به شما پیشنهاد می‌کنند. این روش به‌منظور حجم دهی به باسن و بهبود فرم آن بدون استفاده از پروتزهای سیلیكونی تهاجمی طراحی‌شده است. متخصصین ما و كاركنان سخت‌کوش و صمیمی در كلینیك تخصصی زیبایی رازی آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال یا دغدغه شما هستند. جهت تعیین وقت مشاوره و كسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 02188333259 02188334029  تماس حاصل فرمایید.

متقاضی درمان


 داوطلبان بزرگ كردن باسن از طریق تزریق چربی باسن باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و انتظارات واقع‌بینانه از نتایج حاصل داشته باشند. كاندیدهای ایده آل برای تزریق چربی به باسن افرادی هستند كه دارای بافت اضافی و افتادگی اندك در باسن خود بوده اما از حجم دلخواه باسن برخوردار نمی‌باشند. بعلاوه، كاندیدهای بزرگ كردن باسن با تزریق چربی باید دارای رسوبات چربی اضافی در نواحی دیگر بدن جهت انتقال به باسن باشند.

مزایا 


 زنان و مردان داوطلب بزرگ كردن باسن با تزریق چربی، اغلب به دلیل مزیت دوجانبه این روش بزرگ کردن باسن مایل به انجام آن هستند. چربی از نواحی دارای رسوبات چربی سرسخت مانند شکم، باسن، ران، و پشت برداشته‌شده كه خود موجب ایجاد فرم بدنی ظریف‌تر می‌گردد. سپس چربی برداشته‌شده به‌منظور حجم دهی و تغییر فرم باسن و بهبود در ظاهر كلی فرد مورداستفاده قرار می‌گیرد. مزایای دیگر عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به پروتزهای سیلیکون مصنوعی
  • برداشتن چربی از بدن خود بیمار تضمینی برای عدم واکنش‌های آلرژیك و یا پس زدن بافت توسط بدن می‌باشد.
  • این روش بزرگ کردن باسن به پزشك اجازه می‌دهد تا نتایجی متناسب با نیازهای شخصی و در جهت بهبود فرم منحصر به‌ فرد بدن شما ایجاد نماید.
  • زمان بهبودی کوتاه در مقایسه با پروتز باسن
  • نتایج ظریف با ظاهری طبیعی

مشاوره


 در جلسه مشاوره بزرگ كردن باسن، پزشك به ارزیابی آناتومی شخصی شما خواهد پرداخت تا تشخیص دهد كه آیا شما نامزد مناسبی برای این روش هستید یا خیر. به‌منظور ایجاد فرمی زیبا در باسن، شما باید دارای اندوخته چربی كافی در نواحی دیگر بدن خود باشید. از آنجایی‌که چشم‌انداز هر زن در مورد فرم دلخواه باسن منحصر به‌ فرد می‌باشد، پزشك اهداف شما را مورد بحث قرار می‌دهد تا ایده‌ای بهتر از ظاهر موردنظر شما به دست آورده و نظری صادقانه و واقع‌گرایانه در مورد نتایج حجیم كردن باسن با تزریق چربی به شما ارائه دهد. بعلاوه پزشك اطلاعاتی گسترده در مورد انتظاراتی كه باید پس از جراحی و در طول دوره بهبودی داشته باشید، در اختیار شما قرار خواهد داد.

فرآیند

روش تزریق چربی به باسن به صورت سرپایی و تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. پزشک از روش لیپوساکشن ورم‌کرده برای برداشتن چربی اضافی استفاده می‌کند. او برش‌های کوچکی در ناحیه لیپوساکشن ایجاد می‌کند و با استفاده از یک کانولا چربی اضافی را جذب می‌کند. روش لیپوساکشن ورم‌کرده معمولاً ملایم‌تر از لیپوساکشن سنتی است، زیرا تلاش می‌شود سلول‌های چربی را تا حد امکان زنده نگه دارد و چربی به میزان مناسبی برداشته می‌شود تا شکل صافتری به وجود آید. پس از برداشت چربی، پزشک آن را در یک سانتریفیوژ قرار داده و تصفیه می‌کند. با استفاده از فشار در سانتریفیوژ، بافت قدیمی و شکننده حذف می‌شود و تنها سلول‌های چربی سالم برای انتقال باقی می‌مانند. پس از تصفیه چربی، پزشک به صورت استراتژیک آن‌ها را به باسن تزریق می‌کند تا شکل دلخواه را بوجود آورد. سپس برش‌ها بسته می‌شوند. به منظور کاهش تورم، حفظ سلول‌های چربی منتقل شده و استفاده از یک پوشش فشرده‌سازی روی باسن و نواحی لیپوساکشن، فرآیند بهبود را تسهیل می‌کند.

بهبودی 


 پس از اتمام جراحی، شما ممکن است باکبودی، تورم و قرمزی در اطراف باسن خود مواجه شوید، که ممکن است ناراحتی اندكی ایجاد نماید. داروهای خوراکی برای کمک به کنترل هرگونه درد مرتبط تجویز خواهد شد. شما به یك استراحت چندروزه نیاز خواهید داشت. در این مدت باید از اعمال هرگونه فشار به باسن اجتناب كنید كه به این منظور بهتر است بر روی شكم بخوابید. پس از یک هفته، بسیاری از بیماران می‌توانند در یك حالت نشسته متعادل استراحت كنند به‌گونه‌ای كه فشار مستقیم به باسن اعمال نشود.  پس از سه هفته، شما می‌توانید فعالیت‌های فیزیکی محدود را از سر بگیرید. با اجازه پزشك، می‌توانید بر روی باسن بنشینید. دوره بهبودی ممکن است برای برخی از بیماران بسته به میزان چربی انتقال داده‌شده طولانی‌تر باشد. شما ممكن است همچنان اندكی تورم را داشته باشید. پس از یک ماه، شما باید قادر به ازسرگیری تمام فعالیت‌های روزمره خود باشید. در فاصله دو تا سه ماه، بخش عمده‌ای از تورم باید برطرف شده باشد، و شما می‌توانید شاهد نتایج نهایی جراحی خود باشید.

نتایج 


در طول سه ماه اول پس از بزرگ كردن باسن با تزریق چربی، شما ممکن است شاهد كاهش اولیه در حجم باسن خود باشید که ناشی از جذب بخشی از چربی منتقل‌شده توسط بدن می‌باشد. اما، با تثبیت چربی و آمیختگی آن با بافت چربی موجود، افزایش حجم باسن به‌طور دائمی اتفاق خواهد افتاد. به‌منظور حفظ نتایجی با بالاترین كیفیت، شما باید از شیوه زندگی سالم و وزن ثابت برخوردار باشید.

عوارض جانبی احتمالی 


همانند تمام جراحی‌ها، جراحی بزرگ‌کردن باسن نیز با خطراتی همراه است. این خطرات شامل عفونت، خونریزی، درد و در موارد نادر، آسیب به ساختارهای عمیق‌تر مانند اعصاب یا عضلات می‌شود. میزان بقای چربی کلی که در این جراحی باقی می‌ماند، متغیر است و ممکن است از ۷۵ تا ۵۰ درصد باشد. در برخی موارد، جراحی تکراری برای دستیابی به نتایج مطلوب و یا افزایش بیشتر حجم باسن لازم است. اما به طور کلی، بیماران با شکل جدید باسن خود بسیار راضی هستند. تزریق چربی به باسن منجر به افزایش انحناهای زنانه در این ناحیه می‌شود و نتایجی پایدار دارد. در جراحی بزرگ‌کردن باسن با تزریق چربی، ایجاد اسکار قابل رؤیت به حداقل می‌رسد. برش‌های استفاده شده برای لیپوساکشن و تزریقات کوچک بوده و پزشک با توجه به کیفیت اسکار حاصل، به‌طور ویژه به رعایت مکان قرارگیری برش‌ها می‌پردازد تا به راحتی با لباس زیر یا لباس شنا قابل پنهان‌سازی باشند. هرچند ممکن است اسکاری کوچک ایجاد شود، اما احتمالاً با گذشت زمان آن‌را تا حد زیادی رفع می‌کنند.

خطرات پروتز باسن 


 پروتزهای باسن از مواد مصنوعی شبیه به مواد استفاده‌شده در پروتز سینه ساخته‌ شده‌اند. درحالی‌که این پروتزها به‌ طور کلی دارای ظاهری طبیعی هستند، اما نمی‌توانند ظاهری شبیه به آنچه از بزرگ كردن با تزریق چربی حاصل می‌شود را به دست دهند. پروتز باسن یك روش جراحی تهاجمی‌تر و همچنین دوره ازكارافتادگی بیشتر است. درنهایت، پروتز باسن اسكارهای جراحی آشكاری ایجاد می‌نماید كه می‌تواند از ظاهر طبیعی باسن بكاهد. یکی از بزرگ‌ترین اشكالات پروتز باسن این است كه پروتز اغلب موجب افزایش سایز كلی در بیمار گردد. بزرگ كردن باسن با تزریق چربی، در حین افزایش سایز باسن موجب كاهش سایز دور كمر می‌گردد درحالی‌که پروتز باسن صرفاً موجب افزایش سایز باسن شده و هیچ‌گونه كاهش سایزی در نواحی دیگر بدن رخ نمی‌دهد. این امر موجب می‌شود که بیمار احساس سنگینی یا عدم تناسب در اندام خود داشته باشد، كه نشانه‌ای آشكار از انجام جراحی می‌باشد.

هزینه 


 هزینه این عمل بستگی به محل جغرافیایی درمان و پزشك جراح  متفاوت است. قیمت‌ها به‌ طور قطع متفاوت هستند.

مشاوره رایگان
× مشاوره در واتساپ